خرید انواع کارت شارژ
نوشته شده توسط : irancel-24

توجه: خرید شارژ ایرانسل
توجه: خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ ایرانسل
روش‌های خرید شارژ همراه اول دریافت شارژ رمزدار:

خرید شارژ همراه اول
مراکز خرید شارژ تالیا خدمات ایرانسل
در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و خرید شارژ ایرانسل کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.
در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال خرید شارژ همراه اول و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.
در این روش، شما مشترکین خرید شارژ همراه اول دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید.
خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل


۲۲% شارژ شگفت خرید شارژ ایرانسل انگیز دریافت خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای دریافت شارژ از طریق وب سایت ایرانسل استفاده کنید.

میکروسیم های خرید شارژ همراه اول ایرانسل
پیشخوان ایرانسل خرید شارژ تالیا
%۲ اعتبار رایگان با استفاده از خرید شارژ تالیا ۹ روش شارژ رمزدار و شارژ الکترونیکی
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و خرید شارژ تالیا یا روزنامه مورد نظرتان در همان روز همراه خواهد بود.
خرید شارژ تالیا
• برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به رایگان) به خرید شارژ ایرانسل ۸۴۹۴ ارسال کنید.
هدایت شده و در این مرحله شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را به همراه رمز عبور اینترنتی بانکی و نیز شماره ۳ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و پرداخت خود را انجام خرید شارژ ایرانسل دهید.
آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان خرید شارژ تالیا روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.
خرید شارژ همراه اول
لطفا توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه، به صورت خودکار توسط سیستم انتخاب خواهد شد. خرید شارژ تالیا
خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ تالیا
بدین ترتیب بعد از پرداخت اینترنتی، اعتبار خود را مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ۲% اعتبار رایگان مکالمه و پیامک خرید شارژ تالیا دریافت می‌کنید.
خرید شارژ تالیا
سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک خرید شارژ همراه اول دریافت کنید.
برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ خرید شارژ ایرانسل بفرستید.
با توجه به اینکه استفاده از نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های مناسب این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر است، خرید شارژ ایرانسل
بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود خرید شارژ همراه اول به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل،
خرید شارژ ایرانسل
۶. شارژ الکترونیکی (e-Charge) از خرید شارژ ایرانسل فروشندگان مجاز
در طول جشنواره خرید شارژ همراه اول زمستان ۹۰ ایرانسل، شما مشترکین اعتباری که سیم کارت خود را با استفاده از روش‌های زیر شارژ نمایید، ۲% اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد.


خرید شارژ همراه اول
توجه: شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد خرید شارژ همراه اول ذکر شده است.
خرید شارژ همراه اول
• پس از اشتراک هر محصول، آخرین نسخه منتشر شده آن برای شما خرید شارژ همراه اول ارسال می‌گردد.
خرید شارژ تالیا

شماره تلفن‌همراه شماره سريال سيم‌كارت خرید شارژ همراه اول شماره مدرک شناسایی
برای ورود به پورتال کنترل خرید شارژ ایرانسل حساب اینترنتی (e-Care) کافیست...
قیمت انواع این سیم کارت‌های نسل خرید شارژ همراه اول جدید به شرح زیر می‌باشد:
برای خرید شارژ همراه اول دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود اینجا کلیک کنید!

وب خرید شارژ همراه اول سایت ایرانسل

خرید شارژ همراه اول

• اشتراک هیچ‌یک از محصولات دارای تاریخ انقضاء نبوده و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده برای شما خرید شارژ ایرانسل ارسال خواهد شد.



تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با کلیک بر گزینه «خرید اعتبار از طریق خرید شارژ تالیا وب‌سایت»، اعتبار مورد نظر خود را دریافت نمایید.
• اگر مایل خرید شارژ همراه اول باشید میکروسیم خریداری شده، توسط شرکت پست به شما تحویل گردد، مبلغ ۴۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه پستی به قیمت میکروسیم اضافه خواهد شد.
به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست خرید شارژ ایرانسل وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.
خرید شارژ همراه اول
فروشندگان مجاز خرید شارژ تالیا ایرانسل
خرید شارژ همراه اول

(در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا خرید شارژ همراه اول فعال نکرده‌اید، کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)

۲. دستگاه‌های خرید شارژ ایرانسل خودپرداز (ATM)ه


نسل خرید شارژ ایرانسل جدید سیم کارت
در خرید شارژ همراه اول این روش، بعد از انتخاب نوع شارژ و بانک مورد نظر، به درگاه پرداخت،
• تنها در صورتی قادر به استفاده از این محصول خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. خرید شارژ ایرانسل
۸. خدمات بانکداری همراه ایرانسل (شماره گیری #۷۲۴* یا خرید شارژ ایرانسل #۷۲۰*)
از طریق خرید شارژ همراه اول وب سایت ایرانسل
،iPhone و ... در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه‌مندان فناوری‌های جدید قرار داده است و شما خرید شارژ تالیا می‌توانید از روش‌های زیر این محصول را تهیه کنید:
لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی، نیازی به خرید شارژ تالیا وارد کردن کدملی نیست.
مشاهده صورت‌حساب از طریق پیامک و اینترنت و پرداخت صورت‌حساب خرید شارژ ایرانسل از طریق اینترنت به همراه ۲% تخفیف! (ویژه مشترکین دائمی)
به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه نموده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»،» صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت خرید شارژ همراه اول نشده در سیستم» بپردازند.
مشترکین دائمی ایرانسل از این پس می‌توانند هر زمان که مایل باشند، صورت‌حساب سیم‌کارت خود را از طریق وب سایت ایرانسل، پورتال کنترل حساب اینترنتی و یا پیامک مشاهده کنند. خرید شارژ تالیا

در هر یک از ۹ روش فوق شما می‌توانید مبلغ شارژ مورد نظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. سپس با خرید شارژ تالیا دریافت شماره رمز و شماره‌گیری آن به صورت زیر، علاوه بر شارژ سیم‌کارت خود، می‌توانید از ۲% اعتبار رایگان نیز استفاده کنید:
۴. خرید شارژ همراه اول وب سایت بانک‌های طرف قرارداد
برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک خرید شارژ همراه اول محصولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، خرید شارژ ایرانسل اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرید.
از خرید شارژ همراه اول طریق پیامک

۱. وب خرید شارژ تالیا سایت www.irancell.ir
به طور مثال اگر با انتخاب «خرید اعتبار خرید شارژ ایرانسل از طریق وب سایت»، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که معادل ٢ هزار ریال است، به صورت رایگان به اعتبار شما افزوده می‌گردد.
۷. نرم خرید شارژ تالیا افزار همراه بانک
• شما مشترکین ایرانسل که خرید شارژ تالیا دارای گوشی‌های نسل جدید بوده ولی پیشتر یکی از سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری نموده‌اید نیز می‌توانید از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و یا یکی از فروشندگان مجاز این شرکت،
برای استفاده از این روش کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل خرید شارژ تالیا آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید.
در صورتی که با کلیک بر گزینه «شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل» و ادامه دستورالعمل‌های ذکر خرید شارژ همراه اول شده،
خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ همراه اول
• برای دریافت آخرین لیست محصولات پیشخوان، حرف F را در یک پیامک (رایگان) به خرید شارژ همراه اول ۸۴۹۴ ارسال نمایید.

خرید شارژ تالیا
۹. خرید پیامکی شارژ ( ارسال پیامک به ۷۲۲۲ ) خرید شارژ ایرانسل
خبر، گزارش، تحلیل خرید شارژ تالیا ...همیشه همراه شما!
• کلیه پیامک‌های ارسالی خرید شارژ ایرانسل به ۸۴۹۴ رایگان است.
برای تغییر نوع سیم‌کارت خود درخواست داده خرید شارژ همراه اول و سیم کارت جدید تهیه نمایید.
دریافت اعتبار از طریق خرید شارژ ایرانسل وب سایت ایرانسل به همراه ۲% اعتبار رایگان
شرکت ایرانسل «میکروسیم»های خرید شارژ همراه اول ویژه خود را در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای نسل جدیدی همچون iPad
%۲۲ خرید شارژ ایرانسل شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل

• پس از اشتراک، هزینه هر نسخه ارسال شده محصول، به صورت جداگانه در حساب شما منظور خواهد شد. خرید شارژ همراه اول
به عبارت دیگر خرید شارژ همراه اول شما با این سرویس، از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانید.
خرید شارژ تالیا
شارژ شگفت انگیز دریافت کنید، به جای ۲۰% شارژ شگفت انگیز که از خرید شارژ همراه اول طریق وارد کردن کد دستوری درج شده بر روی کارت شارژ دریافت می‌کردید،
۵. باجه‌های خدمات بانکداری الکترونیکی (Web خرید شارژ تالیا Kiosk)ه
در صورتی که از قبل ثبت نام کرده خرید شارژ ایرانسل اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و شماره سریال سیم کارت (KIT number) را وارد کرده و به پورتال وارد شوید.
شما با خرید شارژ ایرانسل انتخاب «خرید اعتبار از طریق وب سایت»، مستقیما به پورتال این سرویس هدایت می‌شوید.
خرید شارژ ایرانسل
با این روش، خرید شارژ همراه اول مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت‌تان افزوده می‌شود.
از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) خرید شارژ همراه اول

یادآور می‌شود، با خرید شارژ تالیا دریافت شارژ از طریق «شارژ الکترونیکی» (e-Charge) می‌توانید از ۲% اعتبار رایگان نیز برخوردار شوید.
برای خرید شارژ تالیا تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند از:
۳. خرید شارژ تالیا پایانه‌های فروش (POS)ه
به طور مثال اگر با یکی از این روش‌ها، مبلغ ۲۰۰ هزار ریال خرید شارژ تالیا شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که معادل ۴ هزار ریال است، به عنوان اعتبار رایگان به حساب شما افزوده می‌شود.





:: برچسب‌ها: خرید شارژ , ایرانسل , همراه اول , تالیا , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , شارژ تالیا , خرید شارژ ایرانسل , خرید شارژ همراه اول , خرید شارژ تالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
http://tarank.ir در تاریخ : 1390/10/12/1 - - گفته است :
سلام
انفجار آمار شما
قدرتمندترين وب افزايش آمار و رنك گوگل
دو دقيقه وقت بذار اگه ضرر كردي برات زن مي گيرم www.tarank.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: